«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

آخرین گزارش از حال جسمی محمدرضا شجریان، شامگاه دوشنبه ۲۷ مرداد

  • کد خبر: ۳۹۳۵۸
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
آخرین گزارش از حال جسمی محمدرضا شجریان، شامگاه دوشنبه ۲۷ مرداد
پزشک معالج «محمدرضا شجریان» در پاسخ به شایعه‌های مطرح‌شده درباره درگذشت این هنرمند برجسته عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور، گفت امروز، ۲۷ مردادماه حال عمومی استاد حتی کمی بهتر از دیروز است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حسن عباسی شامگاه دوشنبه با اشاره به اینکه بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هر لحظه ممکن است تغییر ناگهانی شرایط عمومی داشته باشد، افزود: استاد هنوز در قید حیات هستند.
وی با تاکید بر اینکه مریض بخش «آی‌سی‌یو» در اصل بیمار بسیار بدحال است، بیان کرد: علائم حیاتی استاد بالاتر از سطح مرگ مغزی است و از دوست‌داران ایشان می‌خواهیم با حضور در بیمارستان تمرکز کادر درمان را مختل نکنند.
بابک حیدری اقدم، مدیرعامل بیمارستان جم تهران نیز امروز به خبرنگار ایرنا گفته بود که به زودی نمی‌توان استاد شجریان را از «آی سی یو» مرخص کرد زیرا شوک عفونی هنوز برطرف نشده و فشار وی با داروهای تقویت‌کننده بهتر شده است. 
استاد محمدرضا شجریان روز شنبه، ۲۵ مردادماه به علت افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و شوک سپتیک در بخش «آی سی یو» بیمارستان جم تهران بستری شد.
وی بهمن سال گذشته نیز به علت بروز مجدد اختلال ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم بستری شد و بامداد روز جمعه دوم اسفند ۹۸ «همایون شجریان» فرزند وی با انتشار تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدر از دوستداران وی رفع نگرانی کرد.
«خسرو آواز ایران» بار دیگر در پنجم فروردین سال جاری با حال عمومی مناسب از بیمارستان ترخیص شد و بر اساس اعلام هیات مدیره بیمارستان جم اقدامات درمانی وی زیر نظر پزشکان معالج در خارج از بیمارستان انجام گرفت.
استاد شجریان برجسته‌ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می‌شود.
وی نوروز ۹۵ با انتشار ویدئویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد و پس از آن تاکنون تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->